דברים שכדאי לדעת על נעילה ומנעולנות

אצל כל אחד מנקר החשש מידי פעם שיפרצו את הדלת הבית שלו או העסק שלו. לכן אנשים מקפידים לבדוק את נעילת הדלתות בקפידה. יחד עם זאת, מידי פעם נעשות טעויות בין היתר ע"י הזמנת מנעול לא נכון לדלת, הזמנת מנעולן שעושה עבודה לא מספיק טובה, ביצוע טריקה במקום נעילה ועוד. בפוסט הזה תמצאו כמה טיפים ודברים שכדאי לכם לדעת על נעילה ומנעולנות.

דלת טרוקה אינה נעולה                    

בדלתות רבות ישנו מנגנון שלא מאפשר לפתוח את הדלת לאחר שטורקים אותה. הדרך היחידה לפתוח אותה מחדש היא או בעזרת מפתח או בעזרת קודן. חשוב להבין, יצאתם מהמשרד וטרקתם את הדלת? אין זה אומר שהיא חסומה לפריצות. היא לא נעולה אלא טרוקה בלבד. לכן חשוב לנעול אותה בעזרת מפתח.

לא לכל מקום יתאים מנעול טביעת אצבע

ככל שהשנים עוברות כך המנעולים משתפרים. מקומות רבים העבירו את אופן הנעילה למערכת המבוססת על מנעול טביעת אצבע. למרות שזה לא נפוץ, מידי פעם אפשר לראות בעלי דירות שבוחרים בנעילה מסוג זה. למרות הנוחות והעובדה שלא צריך להשתמש במפתח –  שיטה זו לא מתאימה לכל מקום. למשל המנגנון לא יזהה אצבע מלוכלכת או פצועה. כך למשל במפעלים שיטה זו עלול להפוך למטרד.

פריצת רכבים

נהוג לחשוב שפורץ רכבים מוזעק רק כאשר בעל הרכב איבד את המפתח או גילה שהוא הושאר בתוך רכב שננעל. גם אם יש לכם בעיה בקודן אפשר להזמין מנעולן על מנת שיפתור את הבעיה. אחד הסממנים לקודן עם תקלה הוא צפצוף ארוך ומתמשך כאשר מקלידים את הקוד.

הקפדה על דלת רב בריח

דלתות מסוג זה הן הקשות ביותר לפריצה. יחד עם זאת לא כל בעלי הדירות שמשכירים את הנכסים שלהם, דואגים להתקין דלתות מסוג זה. הגעתם לנכס שאין בו דלת מסוג זה? רצוי לבקש מבעל הנכס שיחליף את הדלת כי כך תקטינו את הסיכוי להפוך לקורבנות של פורצים. כמו כן, ישנם מצבים בהם בעלי נכסים חושבים יותר על היופי מאשר על הפרקטיקה. רצוי לרכוש דלת שהיא גם בטיחותית וגם יפה כדי למזער את הסיכוי לפריצה.